חייל צה"ל בשירות סדיר אותר אמש (רביעי) בכפר הפלסטיני תרקומיא שבדרום הר חברון, לאחר שמנגנוני הביטחון הפלסטיניים דיווחו על הימצאותו למפקדת התיאום והקישור הישראלית. כוחות צה"ל חילצו את החייל בתיאום עם הגורמים הפלסטיניים.
לפי דיווחים בכמה כלי תקשורת, החייל נמצא כשהוא אזוק. בחקירתו הראשונית הוא טען כי נחטף והורד במקום מרכב. למרות טענתו, ההערכה במערכת הביטחון היא שהרקע לאירוע הוא פלילי ולא לאומני.
החייל הועבר לחקירת המשטרה הצבאית (מצ"ח) להמשך בירור נסיבות המקרה.
התמונה המלאה
לפי דיווח ב'ישראל היום', החייל הוא תושב הדרום מהמגזר הבדואי, וטען כי נחטף מהעיר באר שבע. גם ב'ערוץ 14' צוין כי הוא תושב הדרום.
ב'ישראל היום' ו'ערוץ 14' נכתב כי החייל אותר כשהוא אזוק.
ב'ynet' התמקדו בתיאור התיאום המבצעי בין מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לבין המנהל האזרחי וצה"ל שהוביל לחילוץ. ב'ערוץ 14' תיארו את האירוע כ"דרמה" ו"פעילות חילוץ מורכבת".
יש לכם הערות על הכתבה? נשמח שתשתפו אותנו כדי שנוכל להשתפר! לחצו למילוי משוב
לקבלת החדשות החדשות למייל - לחצו להרשמה בחינם
